.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قیمت آرد در مازندران به حالت قبلی برگشت

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ساری گفت: با توجه به افزایش مقطعی قیمت آرد، با جذب بیش از 2 هزار و 700 تن آرد از استان گلستان توانسته قیمت آن را به حالت قبل بازگردانده و موجب آرامش نسبی بازار آرد شود.

به گزارش شمال نیوز اسماعیل هادی‌نژاد در گفت‌وگو با فارس  از شناسایی 15 نانوای کم‌فروش در ساری خبر داد.

وی از تشدید نظارت بر تولید و توزیع آرد و نان در سطح شهرستان ساری خبر داد و ابراز داشت: پس از اجرای طرح هدفمندسازی یارانه‌ها که زمینه‌ساز رقابت بین نانوایان و افزایش کیفی نان شد، اما تعدادی از شهروندان از کیفیت نان راضی نبودند.

هادی‌نژاد خاطرنشان کرد: با توجه به توزیع آرد مرغوب، به نظر می‌رسد عامل اصلی آن آشنا نبودن برخی از نانوایان به شیوه صحیح پخت نان بوده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ساری با بیان اینکه هدف از نظارت بر عملکرد نانوایی‌ها، ارتقای سطح کیفی و کمی نان، ارتقای خدمات‌رسانی و افزایش رضایت مشتریان است، گفت: بازرسان این اداره با برگزاری گشت‌های مشترک با بازرسان اتحادیه خبازان 15 واحد خبازی متخلف را به اتهام کم‌فروشی شناسایی و با تشکیل پرونده به ارزش 19 میلیون ریال برای صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری اذعان داشت: با توجه به افزایش مقطعی قیمت آرد، با جذب بیش از 2 هزار و 700 تن آرد از استان گلستان و اختصاص آن بین عاملان توزیع شهرستان توانستیم قیمت آن را به حالت قبل بازگرداننیم و موجب آرامش نسبی بازار آرد شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.